Zas páchne

Normální

Dneska už čtvrtej den na 100% maně bez jiného jídla. Musim říct, že to jde lépe než při prvním rozjezdu pro pizdu. V létě jsem měl problém celou mana dávku přes den vypít, což se nyní neděje. Šmakuládu si celkem dobře rozděluju do celého dne, je sice pravda, že poslední zbytky dopíjim zas kolem deváté večer, ale to snad ještě vychytám, abych večeřel dřív, respektive večerní dávku do sebe nasoukal rychleji…

Stejně tak nemám ani mořskou nemoc, která mě v počátkách postihla. Co je ale horší, opět od prvního dne na maně mi hrozně páchne z chlebárny. Pani je z toho uplně hotová. Nesmim se k ni skoro připlížit. Asi budu muset, až začnu přidávat příchutě do many, vymyslet nějakou mátovou variantu… Ale jestli se nepletu, tak to v létě asi po tejdnu už nebylo tak hrozný, asi si tělo zas zvyká na jiný způsob potravy.

Kdo už jedete na maně taky, tak sem prosím klidně pište vychytávky, zkušenosti, rady, hlody, tipy a co já vím co ještě, ať se nějak všichni poučíme ze zkušeností ostatních…

Tě čepic!

1 komentář: „Zas páchne

  1. Nazdar brachu.
    Jedu na Máně týden. Zatím jí dávám výpomoc obědy v závodní kantošce, kde si vždy poručím: Paní dejte mě tamto maso, k tomu tyhlety těstoviny a tenhle vývar. Kouká na mě, vždycky jak na zjevení. Přemýšlím ale nad úplným nahrazením tou bezva kaší.

    Šel jsem do tohohle testu ze dvou, resp. ze třech důvodů:
    1. Makám od 6.00, ráno nesnídám, až v robotě. Už mě unavovalo si vybrat nějaký šmejdy v pultu kantýny, tedy nahradím Máňou.
    2. Večerní seance u WOTka s sebou přinášely občasné odbíhání do kuchyně pro namazaný pecen s máslem či sádlem – nahrazeno cucáním Máni – tady to musím ještě vychytat, do kdy nejdéle smím večer cucat.
    3. Sundat pár zbytečných kilo, pokud se to povede. Zatím se to hejbe lehce dolů.

    Pár postřehů z užívání
    První dny mě dělalo problém do sebe nacpat celé dávky, snídaně zůstávala i na cestu domů z práce. To již odpadlo, kolikrát se musím hlídat, abych neměl v 8 vypito, jak mě to šmakuje. Nejradši ucucávám celý dopoledne.
    Cvrkl se mě žaludek, při posezení s kolegy na obědě se do mě vejde polovička porce co před započetím užívání.
    Největší překvapení bylo z tuhosti na záchodě. Měl jsem za to, že co do sebe naleju, tak to ze mě vyteče, ale již od prvních dní vše v pohodě.
    Je lépe si udělat Manu večer na ráno, nejen že nemusíš ráno dělat kravál s mixerem, ale některé ingredience se krásně rozpustí, popřípadě změknou. Nedrhne to tolik v krku.

    Ochucovadla
    Zatím vede jednoznačně banán. Celý do celé butylky. Další bomba je hruška, to jsem sice neloupal, možná by to ale bylo lepší.
    Dalším testem byly maliny, ale nějak se přebíjela sladká chuť s kyselou. No nebylo to ono.
    Rád bych znal tvoje zkušenosti s chutěmi.

    Držím palce na další pokračování nejen tohohle blogu.

Napsat komentář