7 kilo tuku fuč

Normální

Tož! Je to tu, měsíc jsem chtěl ověřit i přístrojově, takže jsem se přesně po měsíci od 21.12. zaběhl změřit a zvážit na inbody do místního vibro studia :) Níže přikládám tedy měsíční srovnání i pro vás.

Každopádně ve zkratce jsem během měsíce, kdy jsem byl asi dvakrát na cross trenažeru a šestkrát hodinku plavat, zhubnul téměř 7 kilo a dle všeho to bylo skoro celých 7kg tuku! Svalovka zůstala na stejných hodnotách. Nějakej nejhorší vnitřní (prej nějakej viscereální) tuk klesl o 18 cm2 = což znamená, že už jsem v měřitelné tabulce hodnot :)

Neni to furt žádná sláva samozřejmě, neb mám furt ještě skoro 18kg tuku, kterýho bych se měl zbavit, ale tak po měsíci to celkem potěšilo… hlavně i vzhledem k tomu, že mě to baví, není to žádná přehnaná fit dietka (jak vidno na občasných fotkách žrádla níže…) a myslim že i díky Maně mě to hned tak bavit nepřestane…

Protože ruku na srdce, nejhorší je si furt dělat svačinky, myslet na žrádlo, najít si čas si něco připravit a jíst furt někde něco zdravýho… Mana to fakt řeší za mě. Asi jí vynesu brzo do nebe (i když jí spíš pravidelně a bez problémů splachuju :)

A to jsem už skoro tejden nalomenej, bo mi furt teče z nosu, smrkuju a pčíkám.. takže žádná hubnoucí aktivita… mno a tomu spánku teda taky moc nedávám, jedu si svejch 5 hodin v průměru (místo někde uváděnejch 10hodin k funkčnímu metabolismusu).

leden_2016_tlustoprd

Měl jsem z toho takovou radost, že jsme si po měření k večeři udělali s paní tlustoprdovou (mno, raději budu psát „s mojí ženou“ bo bych se svého hubnoucího cíle nemusel dožít :))) omeletu s vejcema a rajčetem..

jo a jen pro připomenutí, recepty tu fakt nehledejte, kdo si neumí udělat omeletu sám, nebo si někde neumí koupit rozumný jídlo nebo připravit manu, tak ať raději ani nehubne a předplatí si apetit receptář :)

omeleta1

Tak vzhůru do dalšího měsíce!

 

Zanechat Odpověď

