MANA frčí a já s ní

Normální

Kdo neví co je MANA jakoby nebyl. A ani nečetl můj zápisník od loňského počátku, kdy to vlastně byl takový popud, pomoci kámošovi s rozjezdem a testováním nového produktu na trhu..

Dneska není mediální médium, které by se o MÁNĚ alespoň rýpnutím nezmínilo. Za rok a půl existence (tvůrci prominou neznalost přesných termínů uvedení na trch) se posunula mílovými kroky kupředu. Štosy objednávek, několik evropskejch poboček. No prostě mazec.

Já si furt myslim, že je to super věc. Takže je i letos součástí mého huboucího plánku. A to nejen proto, že toho mám furt několik krabic v garáži, ale hlavně proto, že je to pro mě fakt super řešení denního příjmu.

Mno ale protože mám víc kamarádů než jen tvůrce Many, tak to letos dávám jen jako snídani a oběd. Večeře pro mě snad připraví kámoška výživová poradkyně.. aspoň bude mít míň práce, bo dostane seznam příjmů z Many za dopoledne a poledne… No a to by v tom byl čert aby ty večeře nějak rozumně nevymyslela, abych už konečně zhubnul :)

Tak jedéééém!

ps. pro neználky: http://www.mojemana.cz
ps2. pro nerozhodnuté: berte dárek od many. dva dny ještě na objednávku aby byla pod stromečkem navíc se slevou 200,- :)

Snímek obrazovky 2015-12-20 v 9.17.03

Napsat komentář