Od rána nasrán

Normální

Tak si ráno přivstanu (během vánočního volna se tomu snad ani nedá řikat přivstání, bo jsem vstával v půl na devět), abych celej ranní plán stihnul. Neb jsem byl zvědaf, jak si na váze stojim, vlezl jsem do koupelny s nadějí, že mi váha zvedne náladu…

Díky tomu jsem byl ale hned od rána pěkně nasranej. Aspoň jsem si ranní intenzivní běh na krosu dost užil, až mě málem kleplo.. 20 minut uteklo jak voda, neb jsem celou dobu hejbaní přemejšlel jak a co zlepšit aby šla váha dolu rychleji.. pak jsem do sebe kopnul zelenej ječmen i celou porci Many a nasraně jsem šel vzbudit mojí paní…

„Vstavej, chápeš to, se z toho poseru, já moc nehubnu… Všude píšou že je normální úbytek váhy někde mezi 4-5 kg a já z původních 122,8kg vážim dneska 120,5kg. Takže jsem zhubnul jenom dvě kila! Co jako dělám špatně?“

2015-12-29 11.27.00

Žena s rozlepenym vokem se na mě podívala a suše pronesla… „to píšou za měsíc těch 5 kg a né za tejden ty magore, kdyby bylo normální zhubnout 5kg za tejden, tak asi nikdo neřeší že je tlustej nemyslíš?“

Takže JIPIAJEJ, hned se mi zvedla nálada. Pže se zdá, že hubnu celkem dobře a to jsem se zatim skoro nehejbal (v souhrnu nějaká hodina a půl na cross trenažeru).

Za odměnu vyrážim se smradama do zoo, nachodit tam pár kiláčků!
Tlustokožcům zdar!

Napsat komentář